close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    چاپ مرکزی

    بازدید : 209
    پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 16:22

    اما در آن سدهن نشر هنوز به فعاليتي كاملاً مستقل تبديل نشده بود. چاپگران ، خود ويراستار، حروفنگار، ناشر، پخشگر و فروشندة کارت ویزیت كتاب بودند. كتاب در نسخه‌هاي محدود منتشر مي‌شود و نشر از لحاظ اقتصادي سودآور نبود. اگر اهتمامها و علاقه‌هاي شخصي چاپگران، كمكهاي مالي و معنوي حاميان و عوامل مساعد ديگر نبود، نشر چاپ کارت ویزیت كتاب پا نمي‌گرفت. البته از تأثير و قدرت نفوذ جنبشهاي فكري و ديني غافل نبايد شد. حامياني كه سرمايه‌هاي خود را در راه نشر كتاب به كار مي‌انداختند، انگيزه‌هايشان از اوضاع و احوال فكري، اجتماعي، و به طور كلي از محيط خارجي تأثير مي‌گرفت. در سده‌هاي شانزدهم و هفدهم مركز نشر كتاب از ايتاليا و آلمان به فرانسه و هلند و برخي كشورهاي ديگر اروپا انتقال يافت. در قرن هفدهم چاپ تراکت سه عامل ديگر بر نشر تأثير گذاشت: به ميان آمدن موضوع حق مؤلف؛ پيشرفت در فنون چاپ و صحافي؛ آغاز انتشار مجلات علمي ـ تخصصي و نشريات علمي مراكز علمي. اين سه عامل به صورت مستقيم و غيرمستقيم با مسائل نشر پيوند داشت و هر يك به سهم خود نشر را تحت تأثير قرار داد.

    نشر در سدة نوزدهم
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 503
  • بازدید سال : 2130
  • بازدید کلی : 23531
  • کدهای اختصاصی